Min Stine Goya samling

IMG_3244

Halskæden fik jeg i julegave for nogle år sidenPicMonkey Collage5

Toppen købte jeg på lagersalg og kjolen købte jeg på trendsales PicMonkey Collage6

Denne kjole købte jeg på lagersalg sommeren 2010, og den var mit første Stine Goya køb. Den vækker så mange minder, for det var den sommer, jeg lærte min kæreste at kende. Den er helt slidt ned, som I kan se, men jeg elsker den stadig. PicMonkey Collage4

Disse er de to nyeste tilføjelser til samlingen og købt på lagersalg i efteråret. 500 kr. stykket. Kup hva’?PicMonkey Collage

Denne købte jeg i gave til mig selv, da jeg blev student i en 2hand forretningPicMonkey Collage2

Denne er også fra lagersalg, men jeg har ikke fået gået så meget med den, desværre. Den har en smuk ryg, som I kan se på nedenstående billeder (hvor jeg har langt hår, gosh!)PicMonkey Collage3PicMonkey Collage7

Lidt gamle billeder fra facebook, ha haPicMonkey Collage8Og lidt billeder herfra bloggen.

Hvornår kan man kalde sig selv samler? Når man har 5 ting? 10 ting? 100?

Jeg føler mig i hvert fald som en Stine Goya samler. Og jeg elsker hvert eneste stykke jeg ejer fra hendes kollektioner. Min største drøm er helt seriøst at komme med til et af hendes shows! Det ville uden tvivl være den største dag i mit liv.

Jeg har mødt hende engang, at I ved det… Det var til et arrangement, som Neye holdt i forbindelse med hendes kollektion for Adax. Jeg sagde noget i retningen af “Du laver bare så flot tøj. Se jeg har en af dine kjoler på” til hende, og hun smilede og sagde, at jeg så flot ud. Jeg blev helt varm indeni. Suk, bagefter følte jeg mig lidt som en hysterisk teenager, der lige havde snakket med Justin Bieber.

Har I noget specielt tøj, som I bare ELSKER eller noget I samler på?

8 thoughts on “Min Stine Goya samling

  1. Nøj, en fin samling! Jeg har selv samlet energisk på H&Ms the Garden Collection – den med de der flotte 3D-rose-kjoler. Der var også en del andet pænt i den, så jeg har stille og roligt samlet sammen, og er nu glad indehaver af 5 af kjolerne (bl.a. den røde og hvide rosekjole), et par leggins og pæn, pæn top, og rosejakken også. Det skiller jeg mig aldrig af med!

    • Ej en nice ting at samle på 🙂 Det er sådan en berygtet kollektion, ha ha. Jeg ville elske at være i besiddelse af den røde kjole med roserne!

  2. “bagefter følte jeg mig lidt som en hysterisk teenager, der lige havde snakket med Justin Bieber.” Hahahah det må have været en vild oplevelse!! Tag det fra en hysterisk teenager der rent faktisk har mødt Justin 😉 ❤

    • JA, man kan gøre nogle vildt gode kup! Åååhh, hvor er det fristende, men er desværre gået i shoppestop :/ selvom den er vældig fin og meget værdig til min samling, hæhæ!

Leave a Reply

