Serier du bare skal se

Breaking Bad

Community

Louie

The Office

Arrested Development

Selvom de her serier virker lidt underlige, er de meget anbefalelsesværdige. Prøv at se et par afsnit og døm så 😉

Især serien Louie er hylende morsom og er en anderledes “American Dad” serie, der handler om en kikset skilt komiker med to døtre. Breaking Bad er den mest spændende serie, jeg nogensinde har set og Arrested Development har de sjoveste figurer. Community har nogle vilde temaafsnit, og the Office er bare helt igennem fantastisk.

Så er der overspringshandlinger til folket, ha ha! Min eksamen er på 36. time, så nu er jeg halvvejs. Halvvejs i timer, men ikke halvvejs i opgaven, ha! Jeg må klø på i morgen.

2 thoughts on “Serier du bare skal se

  1. Jeg forstår simpelthen ikke Breaking Bad. Jeg er udpræget serienørd, men halvvejs inde i sæson 2 gav jeg op. Den fangede mig bare ikke…

    • Haha, det er jo også forskelligt, hvad man synes er en god serie. Jeg er ikke så vild med How I Met Your Mother, og det er virkelig en forbrydelse, for den serie elsker alle, ha ha.
      Kh

Leave a Reply

