Så går det løs

PicMonkey CollagePicMonkey Collage3PicMonkey Collage23. eksamen på uni, 1. eksamen på 2. semester. Personlighedspsykologi. 72 timer. 10 sider. 1800 siders pensum.

Jeg er nervøs, det må jeg indrømme. For selvom det på ingen måde kan sammenlignes med mundtlig eksamen, så er jeg stadig nervøs. Følelsen er velkendt, men langt fra velkommen. Kl. 10.00 bliver eksamensspørgsmålet offentliggjort. Min skæbne for de næste 72 timer bliver afgjort. Så om et par timer sidder jeg og skriver på livet løs. Eller også sidder jeg som et stort spørgsmålstegn.

Men som med al eksamen, så er det held med eksamensspørgsmålet, der afgør processen. Om mine nætter bliver søvnløse, urolige og med bankende hjerte eller om det bare bliver helt okay. Jeg håber det sidste.

6 thoughts on “Så går det løs

Leave a Reply

