Er du Costumes nye street style fotograf?

PicMonkey Collage9 PicMonkey Collage8 PicMonkey Collage7 PicMonkey Collage6 PicMonkey Collage5 PicMonkey Collage4 PicMonkey Collage3 PicMonkey Collage2

Alle ovenstående billeder er et uddrag af de billeder, jeg har taget for Costume

Costume Streetstyle søger i øjeblikket nye fotografer til at fotografere flotte mennesker med god stil på gaden. Jeg har selv arbejdet der i snart tre år. Det er et anderledes studiejob, hvor man hurtigt kan komme op på en høj timeløn om sommeren, men meget lav om vinteren. Man bliver nemlig betalt pr. billede. Jeg mindes nogle vintre, hvor jeg har måttet søge ly i H&M for at få varmen, når jeg har været ude og fotografere på Strøget.

Men jeg elsker at fotografere, og selvom det er grænseoverskridende at stoppe fremmede mennesker på gaden, så er det alligevel en fed fornemmelse at se sine egne billeder på et dansk magasins hjemmeside.

942081_250963025042209_937040938_n

4 thoughts on “Er du Costumes nye street style fotograf?

  1. Gud, jeg tror muligvis det var dig, der fotograferede mig sidste sommer :p

    Jeg gad voldsomt godt fotografere streestyle, men desværre synes jeg overhovedet ikke jeg har tiden.

Leave a Reply

