Når manden i ens liv er til firmafest

IMG_3981PicMonkey Collage2PicMonkey CollageHvad bedre end at bruge fredag aften med den anden vigtigste mand i sit liv? far ❤

I går aftes spiste min far og jeg kalvekoteletter. Med grønne bønner, broccoli og ovnstegte kartofler til. Jeg drak Nikolinevand, min far rødvin. Jeg måtte blande tag-selv-slik i Fakta for en 10’er, vi så Last Chance Harvey og uhyggelig Anakonda film.

Vi var ladt alene tilbage af vores bedre halvdele. De var begge til sommerfest med arbejdet og give den gas i fri bar og diskokugleskær. Hver sin fest vel og mærke. Så min far og jeg brokkede os lidt over, hvornår de mon kom hjem, om man skulle vente oppe, og hvor længe det mon ville tage for dem at sove rusen ud. Vi tog også billeder, og vi hyggede os gevaldigt!

Leave a Reply

