Blæsevejr og bare baller

PicMonkey Collage3IMG_3604PicMonkey Collage2Det blæste jo en halv pelikan i går! Og når man har kjole på og bare ben og generelt mangler det gen, der hedder ”god sans for påklædning”, ja, så har man nok ligesom mig flashet bare baller. Flere gange endda. Én gang i gården på studiet, én gang cyklende og én gang foran Netto.

Nå ja, sket er sket, men så har man måske i det mindste været genstand for andre folks forargelse, bebrejdende blikke, grineflip eller en lille boner – og det er vel bedre end bare at gå i et med omgivelserne?

Det var i hvert fald sjovt at få taget billeder i blæsevejr! Nu drikker jeg kaffe, prøver at vågne og forberede mig til en ny dag. Denne byder på sidste undervisningstime i Personlighedspsykologi dette semester, læsning og grill-aften på studiet. Og i dag tager jeg altså shorts inden under min kjole.

3 thoughts on “Blæsevejr og bare baller

  1. Ha ha, jeg har ALTID shorts inden under mine kjoler – jeg er nemlig præcis så klodset, at jeg selv i vindstille vejr kan få blottet diverse private steder. Det er sådan et særligt talent jeg har 😉

Leave a Reply

