Kærlighed

PicMonkey CollageKærlighed kan være mange ting. Den kan ryste dig i din grundvold, gøre dig vanvittig af jalousi, lægge sine beskyttende arme omkring dig, forstå dig når ingen andre kan. Kærlighed gør, at vi mærker, at vi lever. Den kan være vild, utæmmelig, og den er vigtig. Kærlighed kommer i flere former, og i lørdags fejrede min familie og jeg en helt speciel form for kærlighed: Min mor havde fødselsdag.

For mig er kærligheden til mine forældre ubetinget. Det er en naturgiven, dyb og inderlig kærlighed. En slags beskyttertrang. Jeg er enebarn, og mine forældre og jeg har holdt sammen gennem mange ting, og som jeg skrev i min mors fødselsdagskort: “Nok er vi lille i størrelse, men vi er stor i kærlighed”.

Og det var det, som vi fejrede i lørdags. At kærligheden holdt sammen på vores lille familie, og at vi derfor havde kunnet klare så mange svære ting sammen. Og vil kunne klare mere i fremtiden.

Så selvom der er meget fokus på at finde den store uovervindelige kærlighed, så husk på at fejre den kærlighed, der findes lige nu. Ikke bare en kæreste, ikke bare en familie, men kærlighed til livet, til sig selv, til sine omgivelser eller sine venner.

I får lige et ❤ med fra mig til jer, fra den ene computerskærm til den anden.

 

3 thoughts on “Kærlighed

Leave a Reply

