Ugen ebay kup #4 solbrille edition

PicMonkey Collage 1: Sorte solbriller, 2: Leopardsolbriller, 3: Mønstede solbriller, 4: Solbriller med klap, 5: Grønne solbriller, 6: Blomstrede solbriller, 7: Firkantede solbriller, 8: Halvsolbriller, 9: Skøre solbriller, 10: Runde solbriller, 11: Farverige solbriller, 12: Beige solbriller, 13: Mørke solbriller, 14: Lyserøde solbriller, 15: Seje solbriller, 16: Retro solbriller

Ebay.com burde virkelig være en integreret del af alle shoppeglade pigers hverdag. Man kan gøre så sindssygt mange fede kup til billige penge. Som f.eks. solbriller. Jeg synes, at solbriller om sommeren fuldender ens outfit og kan gøre det specielt og anderledes. Derfor har jeg udvalgt 16 cool solbriller til jer fra ebay.com. De er alle sammen relativt billige, nogle af dem er virkelig billige, men klik jer frem til de par, der er billigst og fedest. Og tag evt. et kig på sælgernes andre varer, da de som regel har et kæmpe udvalg af solbriller og andre spændende ting. F.eks. kan man også købe g-streng til mænd og beskyttelsesovertræk til biler side om side med moderigtige solbriller. Dette havfruekostume er faktisk swimmable, og hvem har ikke lyst til at tage sig en dukkert med en hale i stedet for fødder? Ariel-prinsesse-drøm-come-true!

Hvis I har ønsker til ting, som skal være med i mine ugentlige ebay kup indlæg, så sig endelig til! I dag skal jeg fejre min dejlige mors fødselsdag, det bliver skønt!

2 thoughts on “Ugen ebay kup #4 solbrille edition

  1. Hej, jeg skriver fordi jeg læste din kommentar på Cathrines blog.
    Det lyder vildt fedt med det frivillige arbejde, du laver, og jeg vil vildt gerne høre mere om det 🙂
    Hvis du har tid og lyst, må du meget gerne sende mig en mail enten med lidt informationer eller med et link, så jeg kan se på det. Det kunne være SÅ fedt.

    Derudover, vil jeg også lige sige, at jeg er rigtig glad for, at jeg har opdaget din blog. Sikke et hyggeligt lille univers du har dig her. 🙂

    Venlig hilsen Nina.

Leave a Reply

