Genbrugstøj

PicMonkey Collage2Jeg kalder det genbrugstøj. Ikke 2hand, ikke vintage eller noget andet fancypancy. Men bare helt normalt tøj, som andre har gået i før mig. God gammeldags genbrug. Disse to ting købte jeg i går, og de skal sys lidt om, når jeg får tid. Kjolen skal være kortere, og ærmerne på skjorten skal sys ind. Hvis I bor på Østerbro eller omegn, så har Svalerne Genbrug på Østerbrogade, lige ved BR og Trianglen, nogle rigtig fine, mønstrede ting i deres butik lige nu. Jeg var lige ved at købe det hele, men tog mig sammen, hehe. Tag et smut forbi, disse to ting kostede kun 75 kr. i alt, og jeg kan ikke vente med at bruge kjolen en lun sommeraften.

4 thoughts on “Genbrugstøj

  1. Jeg mindes at have fulgt dig på en anden blog – og glæder mig over, at jeg tilfældigvis opdagede, at du er i sving med blogging igen. Jeg følger dig nu på bloglovin 🙂

    /Anso

    • Ja, Anso, det er helt rigtigt, jeg havde før en blog, der hed Whatliesahead! 🙂 Ej hvor sjovt, at du kan huske det!
      Dejligt du følger 🙂 Knus Emma

      • Ha, det var det bloggen hed! Det har jeg også brugt lidt for meget tid på at tænke over – og nej, jeg fik ikke lige taget mig sammen til bare at spørge 😉 Jeg fulgte dig nemlig også dengang, og er glad for at have dig tilbage. Ja tak til uhøjtidelige bloggere med god(/min) humor og velskrevne tekster.

        Og jeg kalder det altså også bare genbrug – for det er jo ligesom det det er, ikke? Igen, det er det der med ikke at være så selvhøjtidelig 😉

  2. Hej Stine! Hvor fedt du også læste med dengang, haha. Der skete bare en helt masse rod dengang jeg bloggede på whatliesahead, og nu hvor jeg er begyndt at studere, ville jeg begynde på en frisk. Dejligt du vil læse med igen! 🙂
    Ja, genbrug er genbrug, men det er stadig godt :)!
    Knus Emma

Leave a Reply

