Blege ankler

IMG_3294PicMonkey Collage2IMG_3292IMG_3297Forårsvarmen kommer altid virkelig meget bag på mig. Hvert eneste år. Og jeg formår aldrig at tjekke vejrudsigten, før jeg klæder mig på. I går var det 22 grader, og jeg havde ikke flere rene trusser tilbage, så jeg måtte låne et par af min kærestes boksershorts, og gud, hvor man sveder i sådan nogle. Hvordan holder drenge det ud? Ydermere kunne jeg hverken smide min cardigan eller strømpebukser, da jeg ikke har barberet mig siden, ja, sidst det var sommer? Så jeg sad i Fælledparken og kampsvedte i kjole, cardigan, strømpebukser og mandeboksershorts, mens de andre piger fra studiet luftede deres blege stænger og bare arme. Men det var alligevel dejligt at være i godt selskab i godt vejr.

Og igen i dag har jeg ikke fattet en hujende papfis og lader  cardigan, boksershorts og strømpebukser blive hjemme for i stedet at lufte blege ankler. I regnvejr. Jeg har lugtet af våd hund hele dagen, men jeg har i det mindste ikke svedt, ha ha, og jeg har fået så mange komplimenter for min nye fine bluse fra Zara. Kan I lide den?

4 thoughts on “Blege ankler

    • Ja, det er sjovt som påklædning kan påvirke hele ens dag – både på den gode og dårlige måde 🙂
      tak, jeg er også bare så glad for den, lige mine ynglingsfarver, hehe 🙂

Leave a Reply

