Til ære for min kærestes højtalere

IMG_3215brugdenMin kæreste tog dette billede forleden, mens jeg sad og lavede opgave. Og da han så billedet, blev han ellevild med den måde, som hans ene højtaler så ud på (han har to). Og så kom der selvfølgelig et mindre foredrag om, hvor fantastiske højtalerne er. Jeg tror, at elektronik har samme funktion for mænd som kønsdele. Det skal helst være stort og flot, og kvinder må gerne synes, at det er imponerende. Jeg er ikke meget for elektronik og bliver ikke altid videre imponeret, men disse højtalere har faktisk en høj “wife-factor”. Dvs. at når mænd køber lir, så er det også nødt til at være pænt, så konerne kan acceptere alt det elektroniklir i huset. Disse er nogenlunde pæne (men meget store), fordi de er i mørkt træ og samtidig har nogle pæne røde cirkler (jeg tror, at det er der, hvor lyden kommer ud?). Så jeg er faktisk fint tilfreds og kan høre alt min indie rock og kvindemusik for fuld volumen, mens jeg danser rundt i stuen.

 

3 thoughts on “Til ære for min kærestes højtalere

  1. Haha det er da kun mænd der ligger mærke til de slørede højtalere 😉
    Jeg er heller ikke særlig elektronist. Jo mindre og mere enkelt, des mere fan er jeg.
    Men til gengæld, så synes jeg at billedet af dig er super godt 🙂

  2. Pingback: Året der gik #1 | Oh My Gown

Leave a Reply

