Blomsterfest i ny vase

IMG_2934PicMonkey CollageIMG_2949IMG_2944 IMG_2953 Jeg elsker blomster. Det gør jeg virkelig. Det er vildt så glad, man kan blive af at se på blomster. Disse blomster er fra min mormors have og er derfor ekstra smukke, synes jeg. Der er noget særligt over at kunne plukke sin egen buket og blande forskellige blomster. Men jeg elsker også at købe en buket tulipaner i blomsterhandleren foran Magasin i København til en flad 10’er. Der findes da intet finere (og mere klichéfyldt) end en dansk sommerpige med friske blomster i cykelkurven, vel? Glansbillede, ja, men et glansbillede, jeg elsker at efterleve. Og så skal man da have en lyserød glasvase at komme sine blomster i! Denne har jeg fået af min mor, fordi hun mente, at det var skandaløst, at jeg brugte min Rosendahl karaffel som vase, ha ha. Den er fra Grønnelykke og koster 75 kr.

Leave a Reply

