Nu’ det weekend

PicMonkey CollageIMG_3093IMG_3102

Billederne er taget på mit nye ynglingssted i Lyngby. Jeg elsker den måde træerne står på, de leder op til et lille palæ af et hus og et enkelt fint springsvand. Meget idyllisk, synes jeg selv.

I går var jeg inde og se Iron Man 3, da min onkel havde inviteret alle fætrene og kusinerne + vedhæng i biffen. Og der var dømt total actionstemning i biografen, hvor optil flere mænd havde hevet deres kærester med ind og se Jernmanden i aktion. Disse fik da også et kæmpe smaskkys, da filmen var forbi som tak for den store udholdenhed. Og det var en klassisk superheltefilm i fin forstand, helten kæmper med personlige problemer, præsidenten er i fare, og den smukke pige må reddes fra ondere magter. Og jeg nød at sidde i mørket, spise fra min kæmpe spand popcorn og drikke min medbragte dåsecola – man er jo trods alt stadig på SU!

Jeg håber, at I får en dejlig weekend. Jeg skal INTET, lyder det ikke fantastisk?

2 thoughts on “Nu’ det weekend

Leave a Reply

