Ugens ebay kup #3

PicMonkey Collage

1: Clutch, 2: solbriller, 3: solbriller, 4: øreringe, 5: armbånd, 6: hat, 7: ear cuff, 8: stockings

Jeg har lige klikket de store sorte solbriller hjem for 15 kr, men mest fordi jeg håber på at kunne se ud som hende på billedet. Men der skal nok mere til end et par solbriller, nok nærmere et frisørbesøg, lidt botox og måske en lille næseoperation. Men det kan snildt klares, ikke?

I dag er det 1. maj, og jeg planlægger da at tage i Fælledparken og gøre som alle andre politikentusiastiske studerende: Drikke mig hammerlam. Der findes intet bedre end en græsplæne, noget sol og en varm Harboe. Og så er undervisningen på uni aflyst, fordi det er 1. maj. Det er næsten som om, at de opfordrer os til at have tømmermænd i morgen.

6 thoughts on “Ugens ebay kup #3

    • Ha ha, ja, det kunne virkelig være sejt! Jeg glæder mig til, at de ankommer med posten, så må jeg jo lade det komme an på en prøve 😉

  1. Vil bare lige gøre dig opmærksom på at de sorte solbriller på billedet er fra Prada – desværre har e-bay sælgerne en tendens til at bruge billeder af de items de er inspirerede af, i deres annoncer og det synes jeg altså lidt er noget hø, fordi det produkt man får tilsendt jo aldrig rigtigt kan leve op til det. Oplevede det selv med pailletclutchene f.eks. De er dog stadig fine – jeg har dem i både guld og blå, og de er gode til prisen, synes jeg.

    PS. virkelig fin blog du har dig, virkelig lækker og farverig stil.

    • Det vidste jeg slet ikke, jeg tænkte bare: “Hey, de er fede, 15 kr, dem nupper jeg!”, men jeg kan godt se din pointe 🙂
      Godt du er opmærsom, for det skal man nemlig være.
      Knus Emma

Leave a Reply

