“De bar’ fra Pieces!”

IMG_2896

Jeg knuselsker at få komplimenter, når jeg har købt noget nyt. Og i sidste uge købte jeg disse øreringe fra Pieces til 60 kr. De har hængt på mig non-stop, folk spørger: “Hvor er de fra, de er fede?”, og jeg svarer “De bar’ fra Pieces, 60 kr, du!”, og folk åbner munden lidt halvdumt og tror ikke helt på det. Jeg elsker, når high-street ser dyrt ud, og jeg har drømt hede drømme om guldsmykker fra Zöl, men de koster 400-500 kr. pr. ørering, og ja, så er Pieces sgu lige dagens helt i skysovs. Fantastisk!

 

 

4 thoughts on ““De bar’ fra Pieces!”

  1. Nøj, hvor er de fine! Det er lige ved at jeg får lyst til at få huller i ørerne, blot for at købe (og bære!) disse øreringe. Så flotte!

Leave a Reply

