Blomster i fuldt flor

IMG_2903Så er jeg hjemme fra Odense. Jeg har været på et tre dage langt forberedelsesseminar omkring mit 6 uger lange ophold i Ecuador i sommerferien. Efterfølgende var jeg til fødselsdag hos min veninde, som jeg ikke havde set i et halvt år. Mandag eftermiddag og aften var jeg på frivilligt arbejde, onsdag lige så, og det tærer på energien. Og ens kærlighedsforhold. Jo mindre man er sammen, jo mindre har man at snakke om. Og der er snart eksamener, snart sommerferie, men også snart en treårsdag, der skal fejres. Det glæder jeg mig til. Og som blomster skal kærlighed nogle gange have noget omsorg, noget pleje, før de står i fuldt flor.

Leave a Reply

