Tiden går

IMG_2890IMG_2876IMG_2898IMG_2877 Tiden smuldrer gennem mine fingre. Jeg prøver at stoppe op og trække vejret, men det er som om, at jeg ikke kan nå at få pusten, før jeg skal videre igen. Jeg fylder mit liv med sjov, spas og faglighed, og det er med vilje, for jeg vil både leve og lære en masse, mens jeg er studerende. Men når man både laver frivilligt arbejde mandag og onsdag (jeg har to), er ude og shoppe med sin mor tirsdag eftermiddag, læser hver formiddag, går til forelæsning og holdundervisning hver eftermiddag og er sammen med sin kæreste eller til fest hver aften, ja så går tiden hurtigt. Og i morgen skal jeg til Odense i to dage til sådan noget forberedelsesseminar, da jeg skal til Ecuador og lave frivilligt arbejde i sommerferien. Jeg laver tusind ting, tænker på tusind ting, planlægger tusind ting og bekymrer mig om tusind ting. Men som tiden skrider frem, så bliver der også færre af de tusind ting. Heldigvis! Og så er det, at jeg er taknemmelig for at bo i Lyngby. Så kan man nemlig gå en tur i Sorgenfri Slotshave i fred og ro og klare sit hoved uden at blive forstyrret af andre end et par enkelte løbere og hundeluftere. Ro, fuglesang og holden-i-hånd er en perfekt aflastning for mit forstyrrede hoved. Og så kan min kæreste heldigvis lokkes til at tage et par billeder, hi hi.

Leave a Reply

