Lykken er…

IMG_2723En for en gangs skyld ryddet vindueskarm med pæne lyserøde roser fra Netto til en 20’erIMG_2727

Gavekort: 700 kr. til Magasin og 500 kr. til H&M. På tirsdag skal jeg ud og bruge dem sammen med min dejlige morIMG_2734Skyr i mit køleskab. Hvorfor har jeg først opdaget det nu? Man kan jo bruge skyr til al madlavning! IMG_2738At drikke billig Neskaffe i et meget dyrt krusIMG_2739At pakke vinterstøvlerne ned i kælderen for good!!IMG_2719At spise brunch til aftensmad suppleret med noget kikærtepandekage-agtig-nogetIMG_2750At købe so-last-season halskæde til 20 kr i H&MIMG_2588

At holde Gossip Girl maraton med den dejligste veninde. Chuck & Blair ❤ ❤ ❤

Udover ovenstående har lange, indholdsrige facebook beskeder fra min bedste veninde gjort mig lykkelig. Hun er ude og rejse et halvt år sammen med sin kæreste og er nu omkring halvvejs. Jeg glæder mig sådan til at se hendes dejlige, grinende ansigt igen!

Og så har vejret gjort mig lykkelig. Det viser sig pludselig fra sin venskabelige side, men hvem gider også være venner med en, der er kold og mørk? Og det er ikke længere underligt at gå rundt med solbriller på, for nu skinner solen rent faktisk, og folk er glade og smiler og sidder på Dr. Louises bro og suger varme til sig. Og så gør det ikke noget, at man er bagud med læsningen, at ens opgaver ikke bliver helt så gode, som man gerne ville, og at støvet måske ligger lidt tykt på reolen: Når solen skinner, så må man ud og nyde den.

Leave a Reply

