Dagens: En lang underlig dag

PicMonkey CollageIMG_2706IMG_2707

Det har virkelig været en underlig dag i dag. Jeg har siddet indenfor hele dagen kun afbrudt af at være udenfor og få taget billeder af min kæreste, som lige hurtigt var hjemme og få noget frokost. Sagen er nemlig den, at jeg sidder og venter på nogle stole, der skulle ankomme i dag. Men hvad tid de ankommer? Næh, nej, det får man ingen besked om, så jeg har siddet og kukkeluret ud på solskinnet i nu 7 timer. Det ser lækkert ud derude, måske jeg skulle prøve at stikke hovedet ud af vinduet for at få lidt varme i ansigtet. Eller bare stille mig op ude foran opgangen som en anden jubelnar, der mistroisk står og kigger på hver eneste forbikørende bil for at se, om der står ups.com på den. Det lyder i hvert fald sjovere end den videnskabsteori tekst, som jeg nu har forsøgt at læse i 7 timer…

One thought on “Dagens: En lang underlig dag

  1. Pingback: Året der gik #1 | Oh My Gown

Leave a Reply

