Ebay-kup en masse

ebay køb

Øreringe 25,21 kr, halskæde 34,93 kr, halskæde (her skal man selv byde), halskæde 74,40 kr, tørklæde 14,53 kr, clutch 49,81 kr, solbriller 21,8 kr, blondeshorts 43,42 kr, solbriller 61,27 kr. 

Jeg elsker ebay. Som i virkelig elsker. Og som i at jeg byder på ting, som jeg fortryder, fordi jeg ender med at have budt på 10 forskellige ting. Jeg har endda prøvet at blive bandlyst fra ebay, fordi jeg ikke overholdte mine aftaler. Men jeg kunne ikke styre min trang. Så jeg oprettede en ny konto med en anden mail og har sidenhen holdt mig i pølseskindet.

Pointen er dog, at jeg bruger ufatteligt meget tid på ebay.com og derfor støder jeg hele tiden på fantastiske kup! Jeg har sådan set kun to kriterier for et ebay-kup: Det skal koste under 80 kr, så man ikke ender med told og så skal der være relativ billig porto. Mit seneste køb er et par solbriller, som kostede 28 dk. kr., hvor der på pakken var for 6 $ frimærker, hmm, jeg ved ikke lige, hvordan de får det til at løbe rundt, men fedt for os fashion-hungrende kvinder!! Her i hvert fald 9 kup fra mig til jer.

Leave a Reply

