10 current cravings

currentcravings

T-shirts, hvid nederdel, bomber jakke og frakke fra hm.com, blomstret nederdel og øreringe fra asos.com, blå nederdel fra stories.com og hvid sweatshirt fra hummel.net. 

Jeg drømmer om en smuk sommerfrakke og damede øreringe med farverige sten. Jeg drømmer om bomber jackets og hvide nederdele. Og så drømmer jeg om prints. På alt. På nederdele, kjole, jakker, bluser, ja alt hvad der kan laves på en symaskine. Problemet er bare, at jeg skal spare. Sådan virkelig spare, for jeg drømmer også om at tage til Ecuador i sommerferien. Og det er dyrt, selve flybilletten koster omkring 10.000 kr. Og da 2. semester af mit psykologistudium begyndte, aftalte jeg med mig selv, at jeg ikke måtte shoppe hele 2. semester. Det er holdt nogenlunde, og jeg har kun brugt omkring 300 kr. på tøj. Jeg har heldigvis en del gavekort at gøre godt med, så jeg kan få indstillet min shoppelyst, for åh hvor er der mange smukke forårsting i butikkerne lige nu.

Leave a Reply

