Smil og solskin

PicMonkey Collage

IMG_2483

Jeg er så glad indeni for tiden. Smiler til alle jeg møder, for smil og solskin gør folk så glade. Og der er så god stemning i luften. F.eks. på min sædvanlige rute i toget mellem Lyngby og Nørreport, som normalt gør mig lettere irriteret, er jeg glad. Og jeg hører Katy Perry, og man skal i hvert fald ikke undervurdere samlebåndspop, når man er glad og bare vil høre noget musik, der ikke er så kompliceret. Normalt hører jeg mest rock og musik sunget af vrede kvinder, men linjer som ”We can dance till the day we die” giver bare så meget mere mening, når man har kulder i hovedet af al den forårsstemning, der er for tiden. Og i går aftes var en god én af slagsens, for der var torsdagsbar på studiet, hvor jeg bestemt opfyldte sætningen ”dance till the day we die”!

Leave a Reply

