Jeg elsker at have solbriller på

IMG_2440

Jeg elsker at have solbriller påIkke nok med at det betyder, at solen har besluttet sig for at glæde os med sin tilstedeværen, så føler jeg mig simpelthen bare så sej! Solbriller kan virkelig pifte ethvert outfit op, og når jeg spankulerer fra Nørreport til uni med ovenstående seje Cat Eye solbriller på, så føler jeg, at jeg kunne blive stoppet af en streetstyle fotograf any moment. Og jeg ved bare, at det ikke kun er mig, der har det sådan! Folk har en tendens til at have et selvtilfreds smil om munden, når de slentrer op og ned ad Strøget med solbriller på, og man kan bare se, at de føler sig godt tilpas. Det er simpelthen så fedt! Jeg skal i hvert fald have købt mig nogle flere par solbriller, så jeg kan være macthy-matchy med mit tøj. F.eks. drømmer jeg om solbriller i mintgrøn, lyserød og blomstret, åh, hvor fint ville det ikke lige være!!

Cat Eye solbriller købt på ebay.com til 28 kr. Find dem her

Leave a Reply

